CZEN
> O společnosti
Úvod > O společnosti > Kariéra > Asistentka obchodního ředitele

Asistentka obchodního ředitele pro B2B distribuční společnost

Působnost: Praha 9, Freyova 27

Nástup: možný ihned
  
Máte možnost pracovat s nejnovějšími IT technologiemi, s informačními systémy, plánovat čas obchodního ředitele společnosti, komunikovat v rámci segmentu středních a velkých zákazníků či s resellerskou sítí. Díky komunikaci se zahraničními partnery navíc zdokonalíte i svoji angličtinu. V neposlední řadě se zapojíte do plánování a realizování aktivit obchodního oddělení.
Máte příležitost stát se členem přední české distribuční společnosti, která podporuje týmovou práci a profesionální lidské vztahy.


Asistenční činnost

  • Time management nadřízeného vč. organizace obchodních schůzek
  • Realizace, kontrola a podpora obchodní administrativy nadřízeného
  • Úzká spolupráce a podpora jednotlivých oddělení společnosti
  • Práce s interními informačními systémy (vč. CRM)
  • Komunikace s obchodními partnery a výrobci
  • Vedení zápisů z porad a obchodního jednání
  • Plánování a koordinace firemních akcí (konference, workshopy, aj.)

Požadujeme  

  • Vhodné i pro absolventy nebo bez praxe v oboru, po MD
  • SŠ s maturitou, výhodou je vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Iniciativní přístup, ochota učit se a navrhovat nové řešení a postupy
  • Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost!
  • Flexibilní pracovní nasazení a reprezentativní vystupování!
  • Uživatelskou znalost PC: MS Office (Excel, Word) a Internet
  • Znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni), jiné jazyky jsou výhodou
  • Výborná znalost gramatiky ČJ
  • Bezúhonnost a dobrý zdravotní stav

Nabízíme  

  • Práci ve stabilním kolektivu v oboru -  jsme 12 let na trhu B2B  IT bezpečnosti a síťových řešení!
  • Bonusové ohodnocení a pružnou pracovní dobu
  • Možnost osobního růstu a vzdělávání, bezplatné kurzy angličtiny atp.
  • Zaměstnanecké výhody – podle délky zaměstnání (Home Office, stravenky, kulturní fond, 25 dní dovolené, sick days, firemní výjezdní zasedání, atd.)
  • Prostor pro iniciativní a tvořivou práci
  • Spolupráci s předními světovými výrobci (např. McAfee, SOPHOS, Barracuda, ObserveIT)
  • Spolupráci s nejúspěšnějšími systémovými integrátory a obchodními partnery v ČR a na Slovensku
  • Přístup ke všem možným oborům lidské činnosti – bezpečnostní složky, média, finance, utility, výroba…



Životopis s fotografií a motivačním dopisem zasílejte, prosím, na: hr@comguard.cz.

 
Linkedin Twitter Facebook YouTube