Senior účetní
-
Baví Vás účetnictví a přejete si nastartovat kariéru nebo hledáte novou výzvu?
-
Přejete si pracovat v přátelském kolektivu?
-
Pečlivost a zodpovědnost jsou Vaše dominantní vlastnosti?
-
Chtěli byste realizovat své nápady a pomoci zlepšovat naše procesy?
-
Těšila by Vás kromě rutinní práce i spolupráce s dalšími odděleními?
-
Přejete si být uznávaným členem týmu, a nejen položkou ve firemní hierarchii?
Pokud ano, máme pro Vás příležitost! Aktuální hledáme kolegyni/kolegu na pozici SENIOR ÚČETNÍ, která je vhodná pro člověka s praxí v oblasti účetnictví. Přidejte se k nám a buďte členem týmu stabilní české společnosti specializované na oblast „security“ VAD/B2B působící především na trhu v ČR a SR.
Působnost: Brno
Základní popis
-
Zodpovědnost za správně vedenou účetní agendu,
-
evidence a kontrola tuzemských i zahraničních faktur a platebních příkazů,
-
účtování o majetku (evidence, zařazení, odpisy, vyřazení, inventury),
-
příprava a kalkulace DPH, KH a SH a všech souvisejících reportů,
-
vedení personalistiky včetně zpracování mezd a pracovních smluv,
-
spolupráce a komunikace s institucemi, vedením a auditory,
-
příprava silniční daně, srážkové daně,
-
spolupráce na přípravě DPPO,
-
zpracování účetních závěrek,
-
spolupráce při finančních auditech,
-
spolupráce při nastavování finančních procesů a systému účtování,
-
sestavování výkazů a reportů,
-
provádění ostatních administrativních úkonů souvisejících s úsekem financí,
-
spolupráce s ostatními členy týmu,
-
práce s interními kancelářskými systémy (POHODA, CRM).
Požadujeme
-
Vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením/středoškolské ekonomické vzdělání s praxí min. 3 roky
-
praxe v programu Pohoda,
-
uživatelskou znalost produktů MS Office (převážně Excel, Outlook) a internetu,
-
spolehlivost a schopnost pracovat samostatně i v týmu, proaktivní přístup,
-
zodpovědnost – dodržování termínů,
-
dobré komunikační a organizační schopnosti,
-
iniciativní přístup, ochotu učit se,
-
znalost daňové problematiky a orientace v účetních a daňových zákonech,
-
loajalita, flexibilita, nezávislost, diskrétnost, pečlivost.
Výhodou (nepovinné)
-
angličtina na komunikativní úrovni,
-
řidičský průkaz skupiny B,
-
praxe a zkušenosti v administrativě.
Nabízíme
Týmovou spolupráci a přátelskou atmosféru v našem kolektivu.
Benefity:
- výkonnostní odměny,
- možnost Home Office,
- bezplatné kurzy angličtiny,
- příspěvek na stravování,
- 3 sick days,
- příspěvek na kulturu a sport,
- služební telefon s placeným paušálem a daty,
- pracovní notebook,
- interní vzdělávání a budget na externí vzdělávání,
- teambuildingy a firemní snídaně – zachováváme pohodovou firemní kulturu a rodinnou atmosféru,
- kancelář v Žabovřeskách s výbornou dostupností do centra.
Prostor pro iniciativní a tvořivou práci.
Práci ve stabilní společnosti (rodinného typu).
Další zaměstnanecké výhody a benefity pro stálé zaměstnance.
Pokud Vás inzerát zaujal a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte a zašlete nám Váš životopis a motivační dopis na hr@comguard.cz
Těšíme se na Vás!