Senior účetní

  • Baví Vás účetnictví a přejete si nastartovat kariéru nebo hledáte novou výzvu?

  • Přejete si pracovat v přátelském kolektivu?

  • Pečlivost a zodpovědnost jsou Vaše dominantní vlastnosti?

  • Chtěli byste realizovat své nápady a pomoci zlepšovat naše procesy?

  • Těšila by Vás kromě rutinní práce i spolupráce s dalšími odděleními?

  • Přejete si být uznávaným členem týmu, a nejen položkou ve firemní hierarchii?

Pokud ano, máme pro Vás příležitost! Aktuální hledáme kolegyni/kolegu na pozici SENIOR ÚČETNÍ, která je vhodná pro člověka s praxí v oblasti účetnictví. Přidejte se k nám a buďte členem týmu stabilní české společnosti specializované na oblast „security“ VAD/B2B působící především na trhu v ČR a SR.

Působnost: Brno

Základní popis

  • Zodpovědnost za správně vedenou účetní agendu,

  • evidence a kontrola tuzemských i zahraničních faktur a platebních příkazů,

  • účtování o majetku (evidence, zařazení, odpisy, vyřazení, inventury),

  • příprava a kalkulace DPH, KH a SH a všech souvisejících reportů,

  • vedení personalistiky včetně zpracování mezd a pracovních smluv,

  • spolupráce a komunikace s institucemi, vedením a auditory,

  • příprava silniční daně, srážkové daně,

  • spolupráce na přípravě DPPO,

  • zpracování účetních závěrek,

  • spolupráce při finančních auditech,

  • spolupráce při nastavování finančních procesů a systému účtování,

  • sestavování výkazů a reportů,

  • provádění ostatních administrativních úkonů souvisejících s úsekem financí,

  • spolupráce s ostatními členy týmu,

  • práce s interními kancelářskými systémy (POHODA, CRM).

Požadujeme

  • Vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením/středoškolské ekonomické vzdělání s praxí min. 3 roky

  • praxe v programu Pohoda,

  • uživatelskou znalost produktů MS Office (převážně Excel, Outlook) a internetu,

  • spolehlivost a schopnost pracovat samostatně i v týmu, proaktivní přístup,

  • zodpovědnost – dodržování termínů,

  • dobré komunikační a organizační schopnosti,

  • iniciativní přístup, ochotu učit se,

  • znalost daňové problematiky a orientace v účetních a daňových zákonech,

  • loajalita, flexibilita, nezávislost, diskrétnost, pečlivost.

Výhodou (nepovinné)

  • angličtina na komunikativní úrovni,

  • řidičský průkaz skupiny B,

  • praxe a zkušenosti v administrativě.

Nabízíme

Týmovou spolupráci a přátelskou atmosféru v našem kolektivu.

Benefity:

  • výkonnostní odměny,
  • možnost Home Office,
  • bezplatné kurzy angličtiny,
  • příspěvek na stravování,
  • 3 sick days,
  • příspěvek na kulturu a sport,
  • služební telefon s placeným paušálem a daty,
  • pracovní notebook,
  • interní vzdělávání a budget na externí vzdělávání,
  • teambuildingy a firemní snídaně – zachováváme pohodovou firemní kulturu a rodinnou atmosféru,
  • kancelář v Žabovřeskách s výbornou dostupností do centra.

Prostor pro iniciativní a tvořivou práci.

Práci ve stabilní společnosti (rodinného typu).

Další zaměstnanecké výhody a benefity pro stálé zaměstnance.

Pokud Vás inzerát zaujal a splňujete výše uvedené požadavky, neváhejte a zašlete nám Váš životopis a motivační dopis na hr@comguard.cz

Těšíme se na Vás!