ITIL Ready:
- ITIL CMDB
- ITIL Service Catalog
- ITIL Incident Management
- ITIL Problem Management
- ITIL Change Management
ServiceDesk Plus je ITIL kompatibilní IT help desk software pro organizace všech velikostí. Díky propracovanému setu ITSM (Information Technology Service Management) funkcí umožňuje support oddělením poskytovat prvotřídní služby koncovým uživatelům při nižších nákladech. S tím jde ruku v ruce jednoduchost použití, redukce složitosti procesů i spokojenost klientů. Řešení využívá více než 100 000 organizací ve 186 zemích světa.
ITIL Ready:
Skyhigh Security se tak stalo součástí AWS Partner Network (APN).
Školení pro partnery Sophos Firewall v19 – Certified Administrator v termínu 8. - 10. 3. 2023.
Skyhigh Security se tak stalo součástí AWS Partner Network (APN).
Nabídněte pomocnou ruku Vašim zákazníkům s Rapid7
Výhody provázanosti bezpečnostního ekosystému Sophos
Srdečně Vás zveme na podzimní Technologickou snídani.
Srdečně Vás zveme na podzimní VIP Workshop.
Představujeme novinku v oblasti Threat Intelligence, On-premise řešení MFA a další
Poděkování COMGUARD Konference v Praze; rozhovor s Lucou Bradim, Trellix; Ocenění pro Sophos ZTNA a další
Školení pro partnery Sophos Firewall v19 – Certified Administrator v termínu 8. - 10. 3. 2023.
Školení pro partnery Sophos Firewall v19 – Certified Architect v termínu 1. - 3. 3. 2023.