ITIL Ready:
- ITIL CMDB
- ITIL Service Catalog
- ITIL Incident Management
- ITIL Problem Management
- ITIL Change Management
ServiceDesk Plus je ITIL kompatibilní IT help desk software pro organizace všech velikostí. Díky propracovanému setu ITSM (Information Technology Service Management) funkcí umožňuje support oddělením poskytovat prvotřídní služby koncovým uživatelům při nižších nákladech. S tím jde ruku v ruce jednoduchost použití, redukce složitosti procesů i spokojenost klientů. Řešení využívá více než 100 000 organizací ve 186 zemích světa.
ITIL Ready:
Lapte útočníka s pomocí Acalvio!
Rozšiřujeme portfolio o SecurEnvoy DDE, Ocenění pro Wallix, Reference od našich zákazníků a další
Lapte útočníka s pomocí Acalvio!
Rozšiřujeme portfolio směrem kyberbezpečnosti v OT prostředí!
Pod pokličkou MDR
Věděli jste, že každý pátý uživatel "klikne" na podvržený odkaz z phishingové kampaně, a dokonce každý desátý zádá poté citlivá data?
Srdečně Vás zveme na Cyber Day s vendorem Ekran!
Srdečně Vás zveme do Bratislavy!
Rozšiřujeme portfolio o SecurEnvoy DDE, Ocenění pro Wallix, Reference od našich zákazníků a další
Save the date COMGUARD akcí na celý rok 2023, novinky od vendorů a další
Školení pro partnery Sophos Firewall v19 – Certified Architect v termínu 17. - 19. 5. 2023.
Školení pro partnery Sophos Firewall v19 – Certified Administrator.