ITIL Ready:
- ITIL CMDB
- ITIL Service Catalog
- ITIL Incident Management
- ITIL Problem Management
- ITIL Change Management
ServiceDesk Plus je ITIL kompatibilní IT help desk software pro organizace všech velikostí. Díky propracovanému setu ITSM (Information Technology Service Management) funkcí umožňuje support oddělením poskytovat prvotřídní služby koncovým uživatelům při nižších nákladech. S tím jde ruku v ruce jednoduchost použití, redukce složitosti procesů i spokojenost klientů. Řešení využívá více než 100 000 organizací ve 186 zemích světa.
ITIL Ready:
V listopadovém vydání naleznete naše uplynulé eventy; blog na téma Trellix Endpoint Security; novou Use Case; ocenění pro SOPHOS a mnoho dalšího
Obchodní ředitel Martin Votava děkuje účastníkům akce
Obchodní ředitel Martin Votava děkuje účastníkům akce
Metodika která Vám určí kritičnost zranitelností
Webinář o novinkách pro partnery Trellix
Prozkoumejte moduly LogRhythm pro Váš SOC!
Srdečně Vás zveme na dedikovanou akci pro vendora SOPHOS.
Přijďte a zameťte s malwarem!
Podzimní VIP Workshop pro zákazníky partnerů s tématem NIS2.
V listopadovém vydání naleznete naše uplynulé eventy; blog na téma Trellix Endpoint Security; novou Use Case; ocenění pro SOPHOS a mnoho dalšího
V zářijovém vydání naleznete naše uplynulé a nadcházející eventy; představujeme ThreatGuard Lite; nové reference; článek o ochraně OT systémů; a mnoho dalšího
Školení pro zákazníky Sophos Firewall v19 – Certified Administrator.
Školení pro partnery Sophos Firewall v19 – Certified Architect v termínu 17. - 19. 5. 2023.